maandag 3 januari 2011

Best Bezochte Blog

Omdat uit de statistieken blijkt dat mijn blog zeer goed, zeg maar waanzinnig goed bezocht wordt door bezoekers van over de hele wereld, zal ik ook weer in 2011 weer diverse open dagen en andere brandweerevenementen bezoeken, om het een en ander ter lering ende vermaeck van de mensch op den gevoelige chip vast te leggen, en deze vervolgens op de blog te plaatsen. Zodat men weer fijn weer wat te kijken en te lezen heeft. Alle bezoekers van mijn blog dank ik ook van harte voor hun belangstelling in mijn blog omtrent het reilen en zeilen van de brandweer en alles wat daarbij hoort.
Met vriendelijke groet: Firehunter Brandweerfotografie

1 opmerking:

  1. het is ook een leuk blog met veel afwisseling ga zo door zou ik zeggen we komen elkaar vast wel weer tegen groeten daar

    BeantwoordenVerwijderen