zaterdag 13 november 2010

Sinterklaas is weer in Nederland

Eindelijk is het weer zover, hij is er weer, jawel Sinterklaas en zijn trouwe knechten zijn weer in ons koude kikkerlandje. Dit jaar heeft hij nog wat andere vrienden meegenomen zoals op de foto's te zien is. En nu maar hopen dat de Sint nog wat voor in de schoen heeft voor mij. De schoenen heb ik nu geheel zweetpootvrij dus is de kans heel groot dat er dus inderdaad wat in komt dit jaar. En verder ben ik toch wel heel braaf geweest dit jaar. En om de Sint te plezieren zal ik hier nog even een sinterklaasliedje publiceren, en dat gaat als volgt:
Oh kom er eens kijken,wat ik in mijn schoentje vindt,alles gekregen van die beste sint.
Een brandweerauto met sirene erop, een mooie helm ja dat vindt ik echt top
En nog veel meer van dat alles. Hoe dan ook, ben zeer benieuwd.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten